Pages

Friday, November 18, 2011

Pencinta baby....

Hurm.... Nak tahu tak, dalam banyak- banyak benda yang ada dekat dalam dunia ni kan... Saya suka apa??? Haaa.... Saya suka BAYI !!

Nak tahu kenapa? Sebab walau macam mana pun kita marah bayi ni, bila kita terpandang matanya yang masih tidak mengerti apa- apa tu sejuk rasa hati...

Rasa macam nak adik lagi. Tapi, mama kata dia dah tutp kilang. Adik- beradik pun da cukup kota. Dua perempuan, dua lelaki. Mama kata dah cukuplah tu. Dia kata kalau nak bayi buatlah sendiri. 

Apakah lah mama ni..... Angan nak ada anak sendiri??? Takkan nak dia nak saya kahwin kot??? Saya pun tengah menduduki SPM ni...

Hurmm... Tak ada bayi pun tak apalah.. tengok gambar pun jadilah... Jom tengok. Gambar bayi tercome tahun 2011....

aw chakk!!!!!

mama, nak minum....

angkatlah saya...

smile.....

mummy??? take me...

nantuk nye....

hello....

ann yong hassayo...

haaa.... lembutnya

ai ai sir!

hurm, nantok r...


Hurm... comelnya. Tapi, tak sangaka ada yang sanggup membuang mereka yang comel ni. Entah apa yang difikirkan. Tulah, masa tengah syok buat tak terfikir pun! Tak teringat pun! Hurm... Manusia zaman sekarang, mulia lagi haiwan dari manusia. Biar pun mereka tak dikurniakan akal, tapi masih mampu mempertimbangkan perbuatan masing- masing... Inilah realiti dunia kini....

2 comments:

Nys Zairee said...

kiutnye merekaa

meira said...

huhu~ kiut macam saya.... Haxhaxhax

Post a Comment

Tinggalkan Link Anda Di Sini!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...