Pages

Saturday, December 17, 2011

Lukislah...

Mia nama saya..

Huhu~ Cantik tak saya lukis??? Huhu... Kalau suka komen la ya... Kalau korang pun nak melukis korang just kilk dekat link ni >> http://www.zefrank.com/scribbler/scribblertoo/ ha.... Lepas tu korang pun boleh melukis macam saya... 

Tapi korang mungkin lukis lebih cantik daripada sayang yang lukis kot. Sebab saya tak ada bakat sangat dalam melukis ni. Lebih-lebih lagi kalau melukis dalam komputer or guna mause.... 

Lukisan ni jadi pun nasib je... Haxhaxhax..... Jomla melukis... Seronok tau....

Rumahku Syurgaku

Gambar yang dekat atas ni pun saya yang lukis tau... Kalau lawak gambarnya jangan la ketawakn saya ye... Hehe~

2 comments:

nur anis said...

melukis time bosan-bosan, best kan..:)

meira said...

huhu~ kalau pandai melukis lah... haha~

Post a Comment

Tinggalkan Link Anda Di Sini!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...