Welcome Scraps, Graphics and Comments

Pages

Friday, July 31, 2015

Izzmad Harun Nama Baru Dalam Industri Hiburan!


Assalamualaikum! Salam Sejahtera!

Post kali ni aku nak kenalkan korang dengan seorang artis baru. Artis baru ni, baru je jejakkan kaki dia dalam industri hiburan. Dia ni asalnye dari Teluk Intan, Perak. Oghang peghok kate ko!

Artis ni memang suke menyanyi. Memang tu hobi dia. Dia pon memang selalu join mane-mane pertandingan menyanyi terutame pertandingan yang dianjurkan dekat Teluk Intan dan sekitarnye. Contohnye Suara Karaoke Teluk Intan, finalis Jelajah Pulau Pinang dan dia jugak pernah menyertai uji bakat dengan stesen radio Perak FM. Dan akhirnye dia bergerak sendiri bersame dengan Zizzra Red Intertaiment..






Bermule dengan lagu Cinta Di Hujung Dedaun, Izzmad Harun kini dah ade 4 buah lagu lagi iaitu Aiziah, Saat ini, Sahabatku dan Inilah Cinta. Korang rajin-rajin la bukak you tube dengar lagu dia ni.

Izzmad Harun ni baru berumur 21 tahun. Salah satu sebab kenape dia nak menyanyi ialah sebab dia nak tolong adik dia yang sakit sejak berumur setahun. Katenye, adik dia mule-mule cume demam panas je. Tapi, macam yang kite tahu, demam panas ni sebenarnye bahaye.

Saya tidak akan berputus asa kerana saya faham cabaran dan persaingan industri pada masa kini. Lagi pun saya menyanyi bukan semata-mata ingin dikenali tetapi untuk mengembangkan bakat dan membantu adik yang sakit.
Katenye pade Zass... 


Selain zass... Izmad jugak dah kene interview dengan myMetro : Cita-cita Besar 2 Beradik

Ape-ape pon, diharap Izzmad Harun bertabahlah kirenye dalam bidang hiburan ni. Dan semoga berjaye hendaknye di dunia dan di akhirat!

Facebook Page : Izz Izzmad Harun
Instagram : Izzmadharun

Nah ucapan selamat hari raye dari Izzmad Harun dan kawannye...


1 comments:

Wanyob said...

Abang contoh

Post a Comment

Tinggalkan Link Anda Di Sini!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...