Welcome Scraps, Graphics and Comments

Pages

Saturday, October 15, 2011

Cara Mengatasi Masalah Bau Badan...



Masalah bau badan amat menyukarkan kita dalam urusan seharian kita. Malah, masalah bau badan juga menyebabkan paras keyakinan diri kita menurun. Ramai yang merungut tentang masalah bau badan ini. Ada juga yang sanggup tidak keluar rumah hanya kerana masalah bau badan!! Wow! Ini kes berat! Tapi jangan risau, sebab saya ada beberapa petua yang saya nak kongsikan bersama....

1. Sebelum anda semua memulakan kerja. Tak kisahlah kerja apa pun, mengemas ke, cuci pinggan ke, dan yang sama waktu dengannyalah. Anda ambil sebiji limau dan belah dua. Kemuadian sapu pada bawah lengan anda. Insya Allah, kalau diamalkan masalah bau badan tidak menjadi masalah utama bagi anda lagi.

2. Cara mengatasi masalah bau badan yang kedua ialah ambil beberapa kuntum bunga cengkih dan direndam sehingga kembang. Setelah itu, airnya diminum selama tiga hari berturut-turut.

3. Jika bawah lengan anda hitam dan berbau, cara ini insya Allah berkesan. Campurkan sedikit kapur sirih bersama perahan limau nipis. Sapukan pada bawah lengan anda selepas anda selesai mandi. Amalkan selalu dan bawah lwngan anda akan cerah dan tidak berbau lagi.

Haa... Amacam??? Dah tahu nak buat apa sekarang?? Okeylah itu saja tips yang saya mamu kongsikan bersama anda...

Tapi, saya ada satu cadangan bagi wanita yang inginkan kecantikan. Tadi, saya ada terbaca dia satu web site tentang kecantikan. Ni linknya >>> http://redianze.net/  Ha.. cubalah jengok-jengok, mana tahu kot la berkenan... =)

0 comments:

Post a Comment

Tinggalkan Link Anda Di Sini!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...