Welcome Scraps, Graphics and Comments

Pages

Saturday, August 13, 2011

SPM, Facebook dan you tube!!!

Hurm... Nak tulis apa ya??? Ntah la.... 
Sorry la, dah lama tak update blog ni... Almaklum, na periksa besar lakata kan... SPM... Siapa yang tak takut weih... Menggigil!! 

!!! Arghh!!! Takut!!!

Subjek yang paling aku takut ialah Add Math and Kimia... Fizik tak la takut sangat, tapi takut juga... Lukisan kejuruteraan, alhamdulillah, aku boleh skkor A+. Math, Sejarah, and Bahasa Inggeris aku agak lemah. dapat C. Paling okey pun dapat B-.

Sejarah tu, ntah la. Sebenarnya tak de la susah sangat. Tapi kene baca. Masalahnya, aku ni malas membaca. Novel rajin la aku. 

Fuhh!! Takut aku tengok gambar tu... Na dapat A+ bukan senang. Tapi, sekarang ni, semua dia nak. Pelajaran nak kena A+, kokurukulum nak A+, sahsiah pun nak A+. Aku ni bukan lah bagus sangat. Nak dapat semua A+. Tapi, masa depan aku tu. Hurm... Apalah nak jadi dengan aku ni???

Suka, suka!!!

Facebook, kalau dalam seminggu ta buka, tak sah. Mesti buka. Walaupun terkadang tak de apa yang nak ditengok, tapi, nak buka juga. Hurmmm... Apa nak jadi ni??? 


Yang ini pun sama. Kalau tak tengok or dengar lagu, tak sah!! Hai You tube, Facebook... Kenapalah kau wujud??? Hurm... Tapi, tak boleh na salahkan bende tu kan?? Salah sendiri, kan??? Hurm... ntah la. Apa nak jadi dengan aku ni.

Kalau facebook dengan youtube ni aku tak sentuh dalam seminggu, aku rasa aku boleh skor kot... 



Tengok tu... Still na tengok lagi. Trial lagi dua minggu weih!!! Stop tonton everything!! Jauhi laptop dan yag sama waktu dengannya... Now!!! No compromy!!!

0 comments:

Post a Comment

Tinggalkan Link Anda Di Sini!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...