Welcome Scraps, Graphics and Comments

Pages

Sunday, August 14, 2011

Ashraf Muslim dah nak kahwin!!! Menarik...

   Orangnya dikenali ramai. Tinggi lampai. Wajahnya seindah mata memandang. Siapa yang tak kenal dia >>> ASHRAF MUSLIM!!! Ramai yang meminatinya disebabkan ketampanannya, kelembutan bahasanya dan penampilan dirinya.

   Namun, sayang seribu kali sayang (kepada yang ada minat la). Ashraf muslin dah pun bertunang dan akan melangsungkan perkahwinannya pada 1 Syawal di Mekah. Seperti yang kita semua tahu Ashraf Muslim sudah pun bertunang dengan Noor Dayana Lokman, wanita yang sangat ayu. Dia adalah anak kepada rakan kongsi perniagaan Ashraf Muslim di Pusat Perubatan Islam Al-Hidayah, Gombak. Dah jodoh. =)


                                                   Ini dia tunang Ashraf Muslim.>>>                          Comel aje muka dia. Sweet je kan?? Orangnya kelihatan lemah lembut, bersopan santun... Untung Ashraf Muslim kan?? Hurm...

  <<< Walaupun tidak ber-make up, namun, mukanya tetap berseri. Anggun saja. Bersahaja. Tidak berlakon. Pandai Ashraf Muslim pilih calon isteri. Almaklum, zaman sekarang ni bukan senang nak cari calon isteri yang ayu dan complite macam Dayana ni. Sangat susah. Orang kata satu dalam seribu. =) 

         Ashraf Muslim pun nak cari calon yang ayu. So, kita tengok diri kita macam mana?? Orang zaman sekarang mencari yang sempurna. Macam Ashraf Muslimlah. Tengoklah gambar mereka. Secocok. Sepadan. Bagai pinang dibelah dua. Bagai merpati dua sejoli. Haish. Pendik kata sempurna. Kata orang putih perfect. 

   Huhu~  Siapalah nak jadi calon suami aku ni??? Hurm... (termenung) =P

    

0 comments:

Post a Comment

Tinggalkan Link Anda Di Sini!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...