Pages

Tuesday, May 17, 2011

Cinta Mati...

Hailorh... Hari ni nak jiwang karat jap. Boleh kan korang semua???? Boleh erk, erk, erk...


Seriosly, saya nak berjiwang karat ni....
Dengarlah lagu ni...


Mesti ramai yang menanti cinta mati korangkan? Saya pun sama. Tengah tunggu seseorang yang layak untuk dijadikan suami.

Bukan mudah untuk seorang wanita mencari seorang 'calon' untuk dijadikan pasangan hidup,kan? Kalau korang, korang nak kahwin dengan pilhan sendiri ke pilihan keluarga??

Kalau saya, ikut keadaan. Kalau saya dah ada 'kekasih', mestilah saya nak kahwin dengan 'kekasih' saya. Kalau korang mesti macam tu,kan??

Hehe... menggatal pula. Tapi, itu impian semua orang, kan? Untuk hidup bersama disamping insan yang tersayang dan tercinta.

Tapi, sebelm cinta mati tu sampai, kita kena lahirkan cinta kita kepada yang satu. Iaitu Allah. Bila kita cinta kan Allah, Allah akan turunkan cintanya melalui insan yang akan menjaga dan mencintai kita sepenuh hati.


Bila kita cintakan Allah, maka, kita akan bertemu dengan insan yang benar-benar hak milik kita. Insya Allah. Amin....

2 comments:

Mohammad Firdaus said...

Boleh Jiwang.. Nice Post... Saya suka jugak lagu nie.. Thanks. harap leh share.. :D

meira said...

boleh2....
share la... ta kisah pon...
share is loving, eratkan perhubungan silaturrahim.

Post a Comment

Tinggalkan Link Anda Di Sini!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...