Welcome Scraps, Graphics and Comments

Pages

Thursday, February 10, 2011

Perkara Menarik Perhatian Saya...

Hari ini dan sebelumnya saya tiada idea untuk menulis. Tetapi demi blog tersayang, saya harus mewajibkan diri saya untuk menulis juga. Baru tadi saya menjelajah ke dalam internet. Saya terjumpa sesuatu yang bagi saya ianya sangat menarik perhatiah saya.

Almaklum, hobi saya menjelajah blog orang lain untuk menciplak idea dan ilmu dengan cara terhormat daripada blog-blog mereka. Untuk menambah ilmu pengetahuan tentang blogging. Sayakan budak baru belajar jadi saya perlu rajin mengintai ke blog mereka ni. Tapi hari ini saya temui sesuatu yang lain dari yang lain.

Pernah jelajah ke blog http://mustaffabaharudin.com? Hah! Saya wajibkan anda untuk menjelajah dan tinggalkan komen. Nak tahu kenapa?

Blog ini ada mengadakan satu pertanding untuk semua orang terasa berminat. Pertandingan yang mudah, hanya tinggalakn komen setiap kali anda mengintai ruangan blog ini. Barang siapa yang meninggalkan komen yang paling banyak, akan layak menerima hadiah. Selepas meninggalkan komen, anda jangan lupa like blog in ya! 

 Selamat mencuba dan semoga berjaya...

2 comments:

Guru said...

saya juga selalu tiada idea... tapi menulis berdasar perkara seharian yang lekat di hati...

miera said...

tq cikgu atas saranannya.
dan tq jugak sbb follow saya....

Post a Comment

Tinggalkan Link Anda Di Sini!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...