Welcome Scraps, Graphics and Comments

Pages

Saturday, February 12, 2011

Blog ituew memeningkan.... Ah! bosan nyerrr!!!

Kebanyakan blog yang saya telah jelajah memeningkan kepala saya. Hah? Kenapa? Serius nak tahu??

Kebanyakan blog remaja yang dah saya jenguk semuanya menggunakna kaedah penulisan TER'over short form' sehinggakan saya terpaksa menganalisis bahasa tersebut dan barulah saya faham apa yang mereka ingin sampaikan.

Saya tidak menafikan bahawa saya juga menggunakan kaedah penulisan 'short form' ini. Tetapi tidaklah sehingga meyukarkan para pembaca untuk membaca blog saya.

Baru sebentar tadi saya menonton satu vidio yang agak menarik tentang bahasa. Seorang mamat kacak atau dikenali dengan nama Anwar Hadi. Dia telah mempersoalkan tentang bahasa yang 'TERover short form' ni.

Apa?! Nak tahu jugeww?? Skroll leww kew bawah.....

0 comments:

Post a Comment

Tinggalkan Link Anda Di Sini!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...